İçinde bulunduğumuz zor günlerde, olumsuz süreçleri en aza indirmek için hep birlikte koordineli bir şekilde hareket etmek durumundayız. Zorunlu olarak ara verilen eğitim öğretim sürecine uzaktan eğitim programı ile giriş yapıyoruz 17 Ağustos 2020 Pazartesi günü tüm kademelerde derslerimiz başlıyor. Bu süreçte dijital medya uygulaması Zoom üzerinden tüm sınıflara derslerimiz canlı yayınlar ile devam edilecek olup ders kodları sizinle anlık olarak kurumsal mesaj yoluyla paylaşılacaktır. Özge Koleji olarak her türlü gereken tedbiri almış, gerekli olan alt yapıları hazırlamış bulunmaktayız.
Kullanacağımız ZOOM Programı ile ilgili bilgisayar,tablet,telefon cihaz kurulum bilgilerini aşağıda belirtmiş olduğumuz adımları takip ederek giriş yapabilirsiniz;
Tüm Özge Ailesine önemle duyururuz.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoom Online Eğitim Sistemi
Zoom online eğitim sistemi öğretmen ve öğrencilerimizi internet ortamında sesli ve görüntülü şekilde bir araya getirecek olan bir platformdur. Veli veya öğrencilerimizin zoom sistemine kayıt olmalarına, hesap oluşturmalarına gerek yoktur. Aşağıda iletilen ders programında yer alan öğretmenlerimizin isimlerinin altında belirtilmiş kodları kullanmaları yeterlidir. Zoom Online eğitim sistemini bilgisayarlarınızdan, akıllı telefonlardan ya da tabletlerinizden kullanabilirsiniz. Öğretmen ID numaraları sadece ders gün ve saatinde aktif olacaktır. Bu süreçte sistemi denemek isteyenler 463 371 6240 numaralı ID’yi kullanabilir.
Bilgisayar İçin Zoom
Zoom programını bilgisayara indirmek için BURAYA TIKLAYINIZ.
İndirilenler klasörünüze inen ZOOM adlı kurulum dosyasına çift tıklamanız yeterli olacaktır. Program kendi kendine kurulacak, bilgisayarınızın masaüstüne kısayol oluşturacaktır.
![](/uploads/ozgekoleji.k12.tr/images/image1.png)
1- Kısayola çift tıklayarak programı çalıştırdığınızda karşınıza gelen pencereden ” Join a Meeting ” butonuna tıklayınız.
2- Karşınıza açılan ” Join Meeting ” başlıklı pencereye girmeniz gereken 2 bilgi vardır.
1. Ders ve Öğretmene ait ID numarası
2. Öğrencinin Adı Soyadı
Diğer ayarlar üzerinde yapmanız gereken bir şek yoktur. ID ve Ad Soyad bilgisini girdikten sonra en altta yer alan “ Join ” butonuna tıklayınız.
ID numaraları aşağıda yer alan ve tarafınıza PDF olarak iletilen ders programlarında ” ÖĞRETMEN İSİMLERİNİN ALTINDA ” yer almaktadır.
3- Join butonuna tıkladıktan sonra yazılım kameranızı kontrol etmek için yeni bir ekran açacaktır. Bu ekranda kamera görüntünüzü görebilir,
” Join with Video ” butonuna tıklayarak bu adımı geçebilirsiniz.
4 – Kamera adımı geçtikten sonra program ses bağlantısını kontrol edecek ve sizlerden mikrofonunuzu kullanmanız için alttaki ekranda yer aldığı gibi izin isteyecektir. Burada yapmanız gereken ” Join with Computer Audio ” butonuna tıklamak.
5- Artık derse bağlanmış durumdasınız. Ekranda öğretmenin görüntüsünü, adı soyadını ya da bir ders içeriği göreceksiniz. Bu panelde öğrencilerimizin ses, görüntü ve ekran ayarları ders öğretmeninin kontrolünde olacaktır.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Akıllı Telefon ve Tabletler İçin Zoom
PROGRAMI ANDROID TELEFON ve TABLETLERE YÜKLEMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ.
PROGRAMI IOS TELEFON ve TABLETLERE YÜKLEMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ.
1- Uygulamayı indirip, açtıktan sonra karşınıza gelen ekrandan ” Join a Meeting ” butonuna tıklayınız.
2- Karşınıza gelen ekrana ID numarasını ve Öğrenci adı soyadını yazarak ” Join Meeting” butonuna tıklayınız.
3- Karşınıza kamera görüntünüz gelecek . Herhangi bir ayar yapmadan ” Join with Video” butonuna tıklayınız.
4- Artık online destesiniz. Son olarak karşılıklı ses alışverişini etkinleştirmek için ekranın sol alt bölümünde yer alan ” Call via Device Audio” butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. Bu adımdan sonraki ses, görüntü ve ekran kontrolü ders öğretmeninde olacaktır.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------