Şefika TUNCER
Anaokulu ve İlkokul Müdürü
HEDEFİMİZ:
Hoşgörülü, yardımsever, estetik duyarlılığa sahip; bilime, topluma ve çevreye değer veren; analitik düşünebilen; toplumsal değerlerimizi, kültürümüzü devam ettirebilecek nitelikli bireyler yetiştirmektir.
Öğrencileri bireysel olarak ele alıp onların gelişim düzeylerine ve ilgilerine yönelik, doğal öğrenme merakını destekleyen zenginleştirilmiş öğretim uygulamaktır.
Sözde değil özde öğretim sloganımızdır.
VİZYONOMUZ:
Türkçeyi doğru kullanan, öğrendiği bilgileri günlük yaşamlarında kullanabilen, yaratıcı çalışmalar yapan, sorgulayan, çok yönlü düşünebilen, sosyal becerilerini geliştiren, temel becerilerini ve bilgilerini içselleştirerek diğer öğretim kademelerine hazır bireyler olarak katılımlarını sağlayan bir anlayışla kaliteli eğitim ve öğretim yapmaktır.
Değişen dünya gerçekleri çerçevesinde, yerel değerleriyle evrensel değerleri çok kültürlülük temelinde özümseyen; başta kendisiyle, sonrasında çevresiyle barışık; üretim yeteneği olan; ruhu, zihni, duyguları ve bedeni eğitilmiş mutlu bireyler yetiştirmek; Türk Milli Eğitim Felsefemizin temel yapı taşlarını oluşturmaktır.
MİSYONUMUZ:
Vizyonumuz doğrultusunda; doğaya ve çevreye duyarlı, tüm kültürlere ve farklılıklara saygılı, insan haklarına değer veren, bilgiye ulaşma yollarını bilen, özgüveni yüksek, Atatürk İlke ve İnkılaplarına bağlı, laik demokratik toplum düzenini benimseyen, etik değerlere sahip, barış dolu bir dünya için yaşam boyu öğrenmekten vazgeçmeyen, öğrenmenin bireysel farklılıklar gösterdiğini bilen öğrenci merkezli eğitim yapmaktır.
Yapılandırmacı Eğitim Modeli ( Beyin Temelli Öğrenme ) anlayışımızla, çoklu zekâ ve tam öğrenme etkinliklerini ön plana çıkaran, keşfederek kendini gerçekleştiren ve çevresiyle bütünleşerek öğrenen, öğrendiği bilgileri hayatta sorgulayan-uygulayan mutlu bireyler yetiştirmektir.
Şefika TUNCER
Anaokulu ve İlkokul Müdürü
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.
Tamam